13 February 2013

Tähelepanek veidra trendi kohta ja neljapäevane menüü.

Eile õhtul sai õhtusöögiks Hesburgeri krevetitortilla ja väiksed friikartulid. Mnjah. Mõtlesin, et ah, las minna. Olen niikuinii viimased 3 päeva iga päev vastlakukleid söönud (mitte ohjeldamatult, aga no 1-2 tk) ja siis veel see Hessi eine .. Täna kaalule astudes olin valmis ilmselgelt halvimaks, aga võta näpust! -300g. Päris tuus.

Tegelikult on ilmselt asi selles, et ma sõin siiski iga päev kuni 1600kcal mida on küll tunduvalt rohkem kui ma iga päev tavaliselt söön praegu, aga samas ka vähem, et kaalutõusu põhjustada. Igatahes jehhuu, nüüd on vastlakuklid ka õnneks otsas.

Siit tuleb aga minu tänane menüü. Hommikusöök on muidugi ületamatult geniaalne, aga no vot kohe oli vaja.

Hommik
  • 150g vastlakukkel vahukoore ja moosiga
Sellest suurest ilusast isetehtud vastlakuklist sain mõnusad 400kcal. Worth it! :D


Lõuna
  • 160g rasvata kodujuust
  • 70g purustatud tuunikala vees
  • 150g tomat
  • 20g keefir
Kokku  247 kcal.

Õhtuks teen endale aurutatud köögivilju, ausõna!

No comments:

Post a Comment