14 February 2013

Õhtu mil ma pöördusin tofu-usku.

Tofuga on mul olnud ka veidrad suhted. Sojaga mitte nii väga, aga just tofuga. Tänu ühe pereliikme allergiale on sojatooted igapäevamenüüs. Hirmsasti olen tahtnud ka tofut menüüsse lülitada, aga no mitte pole see kraam peale läinud. Olen mitu korda proovinud ja no ei .. Kuni tänaseni!

Minu õhtusöögi idee tuli taimetoit.ee lehelt, ka retsept on sealt pärit. Tegin ainult sellised muudatused, et tofuviile ei marineerinud, vaid määrisin soolaga kokku ja ka tempurasegusse panin natuke soola. Hautatud köögiviljad paneeritud tofuga.


  • 60g köömnetega tofut
  • 1spl tempurajahu
  • 2spl riivsaia
  • 300g köögivilju

2 comments:

  1. Ma pean ka ikka need ära proovima:D Tunduvad ülihead!

    ReplyDelete
  2. Super äge, et katsetasid! :)

    ReplyDelete