02 February 2013

Nädalavahetusest, müslist, veest ja trennist.

Nädalavahetus algas ilusate numbritega ja püüan seda trendi ka jälgida. Nagu ikka, siis ka sel nädalavahetusel kiusab mind sama probleem mis alati - vee joomine. No nii läheb meelest. Tööl on koguaeg veeklaas laual ja no kutsub jooma. Nädalavahetusel kui olen kodus või veel hullem, liigun ringi, siis käsi nii kergelt vee järele ei sirutu. Kodus olles veel joon, aga väljas liikudes mitte.. Nii juhtuski täna, et kell 14 koju jõudes (hommikul kohe vaja linnapeale traavima minna ju!) avastasin, et oi, vett polegi joonud. Ja kus siis läks joomiseks. Nii, et sellega tuleb veel tööd teha.

Üldiselt oli tänane päev aktiivne. Uisutamine, lapse vedamine kelguga, koristamine ja õhtul jälle Level 1 trenn. Eilse päeva jätsin vahele, sest lihased olid ikka megavalusad ja targad teavad rääkida, et kui nõnda juhtub, siis trennidele jätta päev vahele. Nüüd siis teengi seni kuni lihased valusad, trenni üle päeva. Kui tundlikus järele annab, siis iga päev. Ülimõnus on olla ikka peale trenni. Just selle pärast, et vahepeal on mõte, et "metsa see kõik, ma suren kui ei lõpeta!", aga siis ikkagi mõtlen, et "get fit or die trying" ja raiun edasi. Rahulolu iseendaga on see tunne peale trenni.

Pealkirjas on lubatud rääkida müslist. Müsliga on mul olnud kogu elu imelikud suhted. Iseenesest mulle müsli meeldib. Mulle ei meeldi rosinad. Ja "ei meeldi" on veel ilusti öeldud. Ja müsli, mis üldiselt maitseks hästi aga kus poleks rosinaid on kas väga raske leida .. või need maksavad meeletult. Ja mul on siiber rosinate välja nokkimisest. Seega täna otsustasin, et aitab sellest jamast, teen endale päris enda müsli! Sai teine maitsev ja hästilõhnav. Ja tundub, et jagub pikaks.

Sabaziose müsli 
  • 500g täisterakaerahelbeid
  • 100g hakitud sarapuupähkleid
  • 50g kookoshelbeid
  • 50g hakitud kuivatatud banaanilaaste
  • 30g linaseemneid
  • 70g hakitud mandleid
  • 70g hakitud kuivatatud jõhvikaid
  • 50g pruuni suhkurt
  • 50g lauasuhkurt
  • 2tl kaneeli
Sega kokku kõik peale banaanilaastude ja jõhvikate. Rösti kuumal kuival pannil, kuni tunned kaerahelbeküpsise lõhna. Siis lisa banaanid, jõhvikad, kaneel ja suhkrud ja sega mõnda aega edasi röstides, et suhkur sulaks ja ühtlaselt jaotuks. Laota ahjuplaadile tahenema. Kui segu on täielikult jahtunud, hoiusta õhukindlasse anumasse. Naudi piima või jogurtiga .. või niisama, sest see on ülimaitsev! Mina armastan hommikusöögiks süüa müslit maitsestamata jogurti/kohupiimakreemi ja marjadega.

1 portsjon (30g) = 120kcal.

1 comment:

  1. Kuule ma Selverist leidsin ilma rosinateta. Kuivatatud vaarikatega.. mingi 3 eurot..

    ReplyDelete