22 February 2013

Long post warning! Challenge update and inspirational pictures and DIY.

Tere imelist reedehommikut! Tegelikult kahjuks ei ole midagi nii väga imelist - päike ei paista ja vähesel määral lund sajab. I don't like it. Igatahes minu päev algas üldiselt väga mõnusasti, kaaslane äratas mind kodust lahkudes kell 6:15, seega oli mul tervelt 2 ja pool tundi aega hommikul teha mida iganes tahtsin! Tegin võileibu ja teed ja surfasin netis ja vaatasin Terevisiooni - väga mõnus hommik.

Kena päeva algus sai jätku töö juurde jõudes, kui juba enne 9sat oli köögilaual suur kringel lahti lõigatud - lihtsalt reede puhul! No imeline! Lisaks on täna ühel kolleegil veel sünnipäev .. eks me kõik teame, mida see tähendab, eks. ;)

Mitu päeva on olnud mul hirmus võikude isu ja täna hommikul oli mul nii palju aega, et tegin endale 2 imelist võileiba .. ja soojendasin 2 juustupalli, mis üksikult külmkapis konutasid .. ja hommikukohvi kõrvale sõin kontoris 50g kringlit. Ja nüüd ongi siis käes see hetk, kus ma vaatan kell 9:50 hommikul oma täna tarbitud kalorite hulka, mis on 738kcal .. well f*ck!


Nüüd no-meat-challengest. So far so good, võiks öelda. Eile oli küll natuke selline isu, et tahaks mingit liha, aga see oli minumeelest rohkem selle pärast, et mul oli meeletu näksimise isu. Muidu söön igapäevaselt kala - mu kallim ostis megahea kala (külm- või kuumsuitsu, ei mina tea), mis on oivaline võileival koos kurgiga. Igatahes, ei mingeid probleeme või kõrvalekaldeid sellel teel, isegi raske mitte ei ole. Ostsin paar päeva tagasi oma elu esimese purgitäie läätsesid, eks paistab mis nendest välja tuleb. Ise arvan, et läätsekotletid kuidagi. Tahaksin tuua välja, et olen peale lihast loobumist märganud olulist paranemist enesetundes. Ma olen aktiivsem, mul on kergem ärgata, ma tunnen ennast paremini ja eriti tunneb paremini end minu kõht - mitte kunagi ei ole peale sööki mingit raskustunnet, mis paratamatult liha söömisega kaasnes.

Nüüd aga minust, minust, minust, minust. Mul on tõsine kevadeigatsus! Maailmasuurune kevade igatsus. Päikest on nii vähe olnud, ja kui on, siis mina olen näinud seda kontoriaknast. Mul on vaja päikest eksisteerimiseks. Olen täheldanud enda kohta, et olen päris tõsiselt päikese-inimene. Vastavalt sellele imelisele tulekerale on mul hea või suurepärane tuju, rohkem energiat ja tahtmist. Näiteks suvel on väga raske mul pahas tujus olla. Talvel on see palju lihtsam. Päikesel on olnud minu elus alati suur roll ja ma igatsen teda juba nii väga. Lisan siia mõned vahvad pildid, mis seostuvad mulle kevadega, kuivade laikudega asfaldil, tärkava muru ja päikesega!

Ütlen ära, et viimasel pildil on vägagi vinge DIY projekti idee kingade näol. Proovin silmad lahti sekkarites ringi käia, ehk hakkab mõni sobivas suuruses lakk-king silma ja saab ära proovida. Saaks endale odava hinna eest vinged kevadised-suvised-värvilised kontsad!








Lisaks veel ühest DIY projektist mille enda to-do-listi võtan. Inspiratsiooni sain ühest blogist, mida hommikul sirvisin. Tema sai omakorda inspiratsiooni Lenna mingist seelikust, mida viimane kuskil lauluvõistlusel kandis. Pikkasid seelikuid on mul olnud läbi aastate palju, just selliseid mõnusaid millega suvel mõnus ringi lehvida. Aga sellist satsilist ja loodusvalget ei ole olnud ja vot nüüd ma kohe tahaks endale teha sellise. Idee, ja enam-vähem samasugune seelik nagu endale soovin teha, pärineb SIIT. Vaata kindlasti, see on imeline.

Tegelikult on to-do-listis palju asju juba kogunenud. Kui vaid oleks ükskord nii palju aega, et otsast peale hakata, küll siis oleks hea. Hetkeseisuga on vaja sõbra ja kallima nahktagidele embleemid õmmelda, sõbranna kleidist teha seelik, endal umbes 3 paari teksaseid väiksemaks õmmelda ja vähemalt 1 paar nendest ära tuunida. Siis on vaja väiksemaks õmmelda üks üli-mega-super lühike retrostiilist jumpsuit ja siis vaja õmmelda see ilus seelik. Tegevust nagu on, või mis? :)

No comments:

Post a Comment