31 January 2013

Millise trenni mina valisin?

Nagu ikka teada, siis hea ja ilusa füüsilise vormi saavutamisest ei piisa üksi toitumise jälgimisest ja lihtsalt kaalulangetamisest. Ilusama ja tervislikuma tulemuse saab kui ühendada see treeninguga, mis ka trimmib ning tõstab lihastoonust. Treenitud sale keha on ilusam, kui treenimata.

Fakt on aga see, et minul pole võimalik käia kuskil rühmatreeningutes või spordiklubis. Esiteks pole mul selleks tõesti aega, teiseks on see päris kallis ettevõtmine ja kolmandaks - rühmatreeningutes olen ma kõige suurem äpu! Seega on minu ainsaks võimaluseks ise endaga tegeleda. Mida siis teha?

Varem tegin Insanityt. Neid nädalaid meenutavad minu all elavad naabrid kindlasti õudusega kui aega, mil elevant nende kohal tantsu lõi. Nii et jah, see programm ei sobi Mustamäe paneelmajja. Nüüd otsisin endale alternatiivi - midagi, mis naabreid endast välja ei viiks ning mis oleks efektiivne. Leidsin Jillian Michaelsi 30 day shred programmi ning otsustasin seda järgima hakata.

Mulle meeldib selle programmi juures see 3-tasemeline jaotus ning see, et videod on isegi YouTubes olemas - ei pea hakkama igasse arvutisse eraldi tõmbama kogu programmi. Iga tase kestab 10 päeva ja lubatakse silmaga nähtavaid tulemusi. Eks siis paistab. Ostsin endale 2kg hantlid ja läheb lahti!

Õhtul mõõdan end ära, et peale programmi läbimist võrrelda, kas oli kasu või mitte.


No comments:

Post a Comment