06 March 2013

Projekt: rockabilly kleit

Kirjutasin siin mõni aeg tagasi erinevatest projektidest, mis mu peas kuju võtmas on ning juba pikaks veninud to-do-listist. Eilse seisuga sai sealt maha tõmmatud naha ja embleemide õmblemine. Oh appi - kaotatud sai nii mõnigi närvirakk ning boonuseks oli ülejäänud õhtu valutav õlg. Aga igatahes valmis see sai ja tulemus tuli kena. Kahjuks unustasin pildistada ning tagi on juba leidnud tee oma omaniku juurde. Ehk saab jutule ja ta saadab mulle pildi.

Nüüd igatahes lisandus to-do-listi kleit, mille sarnast olen ammu-ammu ihaldanud. Leidsin Burdast tasuta lõike, kuid oh üllatust - see on liiga väike. Ja kuna targemad teadsid rääkida, et kuna tegemist on niigi keerulise lõikega, siis targem on otsida õiges suuruses lõige, et kindlasti kleit seljas pärast ilusti istuks. Eks siis tuleb end kätte võtta ja seada sammud keskraamatukokku ning vanad Burdad tolmust puhtaks pühkida.

Kanga mustris pole ma veel üldsegi kindel. Lilleline on suht kindlasti no-go, sest ma ei taha ju ometi olla nagu Stepford wife. Samas täpiline kleit mul juba on rockabilly stiilis (mis siis, et ma selles hingata ei saa!) ja täpiline pole väga minu maitse. Miskipärast siiki kardan, et kleit tuleb justnimelt täpiline, sest minu maitsele tehakse üldse väga vähe asju maailmas, samuti kangaid. Eks paistab, võib-olla üllatab Abakhan mind oma valikuga, kuid tõenäoliselt mitte.

Selle kleidi üks täiesti vältimatuid osasid minu jaoks on petticoat/pettiskirt/petti-seelik, mis sinna alla käib. See teeb kleidi lihtsalt nii ilusaks ja alläär on nii vahuline, et see on lihtsalt imeline! Mõtlen nüüd, et kuidas seda alusseelikut õmmelda .. Igatahes näidised konkreetselt sellest kleidist, mida õmblema hakkan ja alusseelikust samuti. Igatahes olen valmistunud kümnete meetrite kroogitud tülliribade kokkuõmblemiseks.
 






No comments:

Post a Comment