30 January 2013

Skinny Chocolate Fudge Brownies

Olen haige ja hirmus magusaisu on. Tahaks shokolaadikooki, aga mitte 500 kalorit ühe tükiga, eksole? No siis tuleb ise teha, selline kus pole 500 kalorit.

Võtsin malliks ühe retsepti (siin), mille järgi tegema hakkasin, aga haige ja uimane nagu ma olen, avastasin peale esimese kahe komponendi kaussi mõõtmist, et olen kõik valesti mõõtnud. Seega lasin käiku oma teadmised kokkamisest ja panin siis kõike silma järgi.

Algupärane retsept on selline siis, soovitan jälgida, kui ise nuputada ei viitsi.

  • 3/4 cup flour
  • 1/3 cup cocoa powder
  • 1/2 tsp baking powder
  • 1/4 tsp salt
  • 2 tbsp low-fat spread, melted
  • 1/2 cup white sugar
  • 1/2 cup brown sugar
  • 2 1/2 tbsp low fat plain yogurt (or sour cream)
  • 1 large egg
  • 1 egg white
  • 1 1/2 tsp vanilla extract
Kuivad ained ühes, vedelad teises kausis kokku segada. Lõpuks miksida kõik kokku üheks ühtlaseks taignaks ning küpsetada 180 kraadises ahjus seni, kuni kooki torgatud tiku külge tainast ei jää.

Mina kasutasin maitsetamata rasvata jogurtit, samuti vähendasin suhkru kogust.

Ütleme nii, et kauaks seda ei jätku, taevas olgu tänatud abiliste eest, kes on alati valmis kõik hea minu eest ruttu ära hävitama. Igatahes väga mõnus ja kiiresti valmiv magus amps!


No comments:

Post a Comment